Найбільш популярні питання та відповіді на них

Регламент оплати послуг

Кожний користувач мережі X-Com має свій віртуальний рахунок (депозит). З цього рахунку щомісячно, 1-го числа кожного місяця знімається абонплата, згідно тарифу на який підключено користувача. Для того щоб на початок місяця уникнути відключення послуги, депозит станом на останній день місяця має бути більшим, ніж розмір абонплати, адже якщо після зняття абонплати депозит буде від'ємним - послуга автоматично припиняється.

Наприклад.

Ви підключені як фізична особа з тарифом 200 грн/міс (на швидкості 100 Мбіт/с). Станом на 31 березня Ваш депозит становить 100 грн. Для того щоб уникнути відключення на 1 квітня, Вам необхідно поповнити депозит не менш ніж на 100 гривен, адже 1-го числа буде знята абонплата 200 грн, тому якщо поповнення не буде - на 1 квітня депозит становитиме -100 грн, та послугу буде припинено.

Увага.

Автоматичний перерахунок послуги за невідпрацьований період не відбувається. Тому якщо Ви поповните депозит на 100 грн наприклад тільки 10 квітня, то послугу буде активовано лише 10 квітня, а депозит становитиме 0 грн.

100 + 100 - 200 = 0 грн.

Своєчасно поповнюйте свій рахунок. Стежити за станом свого рахунку Ви можете за допомогою "Особистого кабінету"

Вгору

Як можна сплатити за послуги?

  1. У особистому кабінеті у розділі "Оплата" - кредитною карткою, або електронними грошима Webmoney
  2. У мережі терміналів "EasyPay"
Вгору

Як відновити логін / пароль для доступу до Особистого кабінету?

Для цього є два варіанти:

  1. Зателефонувати до офісу компанії, та надавши підтвердження своєї особи (оператор може спитати паспортні дані, номер договору, номер телефону, e-mail та таке інше) - логін / пароль буде надіслано з СМС на контактний номер телефону.
  2. Надіславши на нашу офіційну e-mail адресу info@x-com.net.ua з Вашого контактного e-mail та з указанням номеру Договору запит, щодо відновлення логіну / паролю. У відповідь Вам буде надіслано Ваші реєстраційні дані.
Вгору

Налаштування ТВ на телевізорі

Налаштування IPTV на телевізорі мало чим відрізняється від IPTV на приставці.

  1. В залежності від марки виробника вашого телевізора, існують магазини з яких можливо інсталювати безкоштовно або не зовсім :) різні програми. Так наприклад якщо на Вашому ТВ стоїть операційна система Android, то це будет PlayMarket, для доступу до нього в налаштуваннях ТВ потрібно ввести параметри свого Google акаунту. Якщо Ваш ТВ марки LG - то це буде LG-Store, для Samsung - це Samsung Apps Store, та таке інше. Параметри доступу до цих магазинів також потрібно ввести у налаштування ТВ.
  2. Потрібно проінсталювати программу, яка вміє програвати зовнішні плейлісти формату m3u.
  3. Треба ввести URL адресу плейліста в налаштуваннях цієї програми.
  4. Адресу плейліста треба отримати у "Особистому кабінеті", параметри доступу до якого Ви отримали при підключенні до мережі X-Com.

Вгору

Налаштування ТВ на приставці

Логіка настройки ТВ дуже проста в незалежності від того, якої моделі чи якого виробника у Вас приставка. Все що потрібно - ввести URL-адресу зовнішнього плейлиста. У будь якій приставці є программа, яка відповідає за показ ТВ. У налаштування цієї программи має бути розділ, у якому можна ввести URL адресу. Власне на цьому все налаштування і закінчується. Отримати URL адресу плейліста можна у свойому "Особистому кабінеті", параметри доступу до якого Вам видаються при підключенні нашими співробітниками.

Вгору